2017. január 7., szombat

Hogyan tovább

Hi, Sweethearts!
Utálom magam ezért a bejegyzésért, de sajnos muszáj lesz. Kicsi el vagyok havazva mostanában, sokkal többet kell foglalkoznom a tanulással, és bevallom, az idő néha úgy folyik ki a kezem közül, mintha egy rohadt szellem lennék. A lényeg, hogy sajnos nem tudom beosztani az időmet, és ez a publikálásomon és a jegyeimen is meglátszik. A másik kérdés, hogy mennyit alszok. Keveset. Túl keveset. Lényeg a lényeg, hogy úgy döntöttem, felhagyok a kéthetente való frissítéssel. Nem fogom abbahagyni a blogot, isten őrizz! Soha. De - talán már említettem - komolyabb terveim vannak a történettel, és pont ezért nem szeretném elrontani. Ha írok egy fejezetet, teljesen rá kell figyelnem, és nem érezhetem azt a közzétételekor, hogy nem elég jó. Így akkor hozom a fejezetet, amikor sikerül úgy éreznem, nem rosszabb a többinél. Remélem, értitek.
A következő három fejezet Ryan szemszög lesz - egyáltalán jól csinálom én ezt az E/3 szemszög dolgot? Még mindig nem tudom. -, ráadásul ígérhetek egy kis Garrett Mathesont is, aki eddig csak említésre került a történetben. Apropó, a rajzok róluk ITT vannak.
Ahol igyekszem folyamatosan publikálni, az a Féltestvérek lesz, aztán a 300-at is folytatni kellene a Galacticon. Szégyen, mert elkezdtem egy Marveles karácsonyi ficet, de nem jött össze. Csúnyán pofára estem a ficírással.
Erről majd máskor.
Igyekszem a fejezettel, és imádkozom a megértésetekért.
De ez a kis várakozás csak megéri, ha végül ki tudom adatni a történetet, nem igaz?
Szerintem igen.
Na, eme mélyen szántó gondolatok után megyek és megreggelizem.
Sziasztok!
Ui.: Oké, Aristotle and Dante-t olvastam, de ennek semmi köze a hirtelen sok filozofálgatásomhoz.
Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése