2017. augusztus 20., vasárnap

Még mindig élek?

Öhm... Igen, izé... Sziasztok...
Azt hiszem még mentegetőznöm se illik kb öt hónap kihagyás után, főleg hogy még mindig nem fejezettel jöttem... De azért megpróbálom oké?
Az a helyzet, hogy a nyár során annyi negatív impulzus ért, hogy nem tudtam tovább írni azt a félkész fejezetet, amit még tavasszal írtam, erőltetni nem akartam, és igazán nem tudom, mikor leszek képes újra nekiállni _-_ Mindenképpen be fogom fejezni, hogy legalább ezt a történetszálat lezárjam, egyébként meg nagyobb terveim vannak a bloggal (if you know how I mean). Szóval helyette a Féltestvérekkel haladtam, éés kárpótlásul csak ezeket tudom felajánlani:





Probably már mind elfelejtettétek a blogot, de én azért szeretném életben tartani (főleg a nagyobb tervek miatt ;) ), úgyhogy ma nekiálltam ilyen kollázsokat készítgetni... :") Jah, az első pedig Lucia Summer munkája <3
Remélem tetszenek, na meg azt is hogy vagytok még itt néhányan... Szégyenlem magam, na, de a történet érdekében muszáj volt hanyagolnom.
Üdv és további szép maradék nyarat kíván:Babu

2 megjegyzés:

  1. Szia! Én még mindig emlékszem a blogodra, bűn lenne elfelejtenem. A kollázsok nagyon menők lettek, lementhetem? :3 A következő fejezetet pedig türelmesen várom, mert éppen azért szeretem a blogod, hogy nem kapkodod el, hanem egy igényes (az én nyelvemen tökéletes) fejezetet írsz meg.
    Ezer ölelést és puszit küld : Türelmes Noémi ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyuuuu *hatalmas ölelést küld*
      Persze, lementheted, és annyira nagyon örülök, hogy itt vagy! Köszönöm <3

      Törlés